Virgil Mazilescu feat. Nick Cave and The Bad Seeds

tocmai organizasem un atac subtil

 

tocmai organizasem un atac subtil

când a bătut la uşa mea iubita

eu i-am deschis cu întunecata

mea mână dreaptă

                                   după aceea

eu am continuat jocul de şah

tocmai zâmbeam tocmai suceam

în extaz gâtul reginei

o tânăra mea sărmana sărmana regină

tocmai murmurase rugăciunea pieselor de şah

pe care o spun câteodată şi soldaţii de plumb

şi suceşte-ne nouă viaţă gâturile noastre

lemn carne ispită du-ne amin

Lasă un răspuns

