Brăila, amorul meu ghebos!

Brăila a ieşit pe penultimul loc, la o distanţă de o şchioapă „civilizaţională” de coada vacii, în campania „Oraşul de vis”, iniţiată de Evz.ro. Conform notelor cititorilor şi ale celor de la „Evenimentul Zilei”, Brăila pare a fi un sat de pe fundul unui puţ dintr-o ţară în care oamenii trăiesc în copaci şi colecţionează cranii de maimuţe. La capitolul infrastructură? Suntem varză – fără drept de apel. La cel administrativ? O groapă comunală plină de facturi, pe marginea căreia dănţuie, precum o hoardă de canibali aborigeni, funcţionarii şi interlopii (pentru lupta împotriva birocraţiei şi a corupţiei am primit nota 0, da!, adică ZERO!!!). La cel al siguranţei cetăţenilor? Vestul sălbatic scrie pe noi, „frăţâcă”! La cel al sănătăţii? Ne pregătim de venirea secolului al XVII-lea. La cel al dezvoltării economice? În afară de afacerile imobiliare, care – cică! – ar merge ca unse (am primit nota 8.5), ai impresia că Brăila tocmai ce a ieşit jupuită din Primul Război Mondial. La cel al mediului? Dom’le, aici am făcut o figură bună, căci pentru copăceii pe care-i avem în dotare am fost premiaţi cu un 6.8. În fine, la cel al culturii şi educaţiei? Pră-păd!!! Urbe de mâna a şaptea. Da, dar ne-au fost apreciate grădiniţele de stat. Nota 8.6 am luat pentru acest „tezaur”. Buuuun…

Citeşte mai departe

Lasă un răspuns

