De data asta, jos pălăria, domnule Stancu!

După ce am citit articolul de deschidere din „Obiectiv”, intitulat „Stancu traduce afacerea Concordia”, am dat pe gât ultima picătură de cafea ce lucea pe fundul ceştii şi mi-am spus: uite, domnule, că de data asta preşedintele CJ-ului s-a întrecut pe sine. Lăsând la o parte orice tentativă de băşcălie şi antipatia pe care mi-o provoacă tipul de politician hapsân pe care îl reprezintă Gheorghe Bunea Stancu, trebuie să recunosc că atitudinea fermă pe care a avut-o Stancu vizavi de şleahta de funcţionăraşi incompetenţi ai Primăriei cocoţată pe dosarul „Concordia” mi-a modificat puţin optica. Da, am s-o spun răspicat, Stancu a reacţionat ca un bărbat. Iar intervenţia lui capătă cu atât mai multă greutate cu cât, în ţărăneasca telenovelă argentiniană a politicii brăilene, majoritatea aşa-zişilor noştri „politicieni” se poartă ca nişte cucoane baldosite care fac continuu apologia ciorbei de burtă.

Citeşte mai departe

 

Lasă un răspuns

