Geoană, K.O.

În seara asta am văzut un Mircea Geoană debusolat, infantil, dezmembrat, scurtcircuitat, dezechilibrat, dezarticulat, ofticat, pierdut, decăzut, buimac, răpus, bâlbâit, nul, depăşit de situaţie, disperat şi, cum se spune în popor, bătut la fundul gol, K.O. Adică, un Mircea Geoană natural, desfărşurându-se în toată splendoarea diletantismului său politic. În plus, am mai văzut un Mircea Geoană mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic…scâncind ca o musculiţă rănită în palma lui Traian Băsescu. Un Traian Băsescu care a demonstrat încă o dată că este, poate, singurul politician autentic – cu argument şi vână morală – din România, capabil de a gândi prin prisma unui proiect politic, şi nu prin hedonismul lăutăresc a tot soiul de umori conjuncturale.

Votaţi cu cap!

4 gânduri despre „Geoană, K.O.

  1. Liviu, cati crezi ca au vazut ceea ce am vazut noi (caci ai eu am vazut acelasi lucru, daca mai era nevoie)? Asta mi se pare marea marea problema a Romaniei: cati dintre noi mai sunt inca destul de fraieri ca sa puna botul la vrajelile marca PSD?

  2. @ :))
    @ 2 oki: pai, sper ca, dupa ce s-a intamplat la Timisoara si dupa „fateta” pe care a aratat-o Geoana aseara, sa nu fie mai mult de 10% care sa puna botul, mai ales cand sovietele plutesc prin aer incat le poti vedea cu ochiul liber.

Lasă un răspuns

