Arde Brăila!!!

În rolurile principale:

Godzilla: ştiţi voi cine.

Oraşul: Brăila.

Focul: agramatismele.

Individul îmbrăcat în negru, fluturându-şi mâinile în aer: un elector grăbit.

buneastancu2

* această caricatură…e o caricatură, deci conţine o ţâră de pamflet, iar persoanele vizate nu ar trebui, în mod normal, să se simtă în vreun fel ofensate. Vă mulţumesc pentru înţelegere.

P.S. Observ că scrisul e prea mic şi, cum mi-e lene să umblu la desen, am să transcriu aici bulele:

Godzilla: De fapt eu am un secret mult mai mare. Ca gânditor-psiholog am câştigat mulţi bani, dar încă o dată o spun, repet…de fapt, visul meu secret, de mic copil, era să ajung cântăreţ de muzică populară.

Individul îmbrăcat în negru, fluturându-şi mâinile în aer: Io tot cu PSD rămân!

Un gând despre „Arde Brăila!!!

Lasă un răspuns

