Un sms…

Pe la 22.30 am primit următorul sms de la doi tineri intelectuali din Bucureşti:„Liviu, te anunţăm că suntem fericiţii posesori a 5 shoturi de absinth. Cum le-am câştigat, te întrebi. Uite eu şi S.( nu vreau sa-i dau numele ) am participat într-un club la un concurs de costume „scary”, că tot este porcăria de Halloween în seara asta. Ghici cum am fost deghizaţi? Nu, nu în Jack Spintecătorul. Nu, nu în Faust. Nu, nu în Silviu Brucan 🙂 …ci în…pregăteşte-te…sunt două mărci înregistrate ale neo-bolşevismului post-decembrist…gata nu te mai ţin în suspans: eu am fost costumat în Iliescu, iar S. în Geoană. :)) Am intrat amândoi ţinându-ne pesedistic de mânuţă…eu cu un ciocan, S. cu o seceră…Restul îţi voi spune mâine la telefon :))

Lasă un răspuns

